اصلاً مانند برچسب عنوان و برچسب تصویر متا ، بخش هدر برای مهمانان سایت غیرقابل توصیف است. خزندگان وب ، موضوع و داده های موجود در صفحه را از طریق این هدرها ، به ویژه برچسب h1 ، پیدا می کنند.
آیا صفحات سایت شما دارای برچسب h1 هستند؟ آیا برای هر صفحه فقط یک برچسب h1 وجود دارد؟ آیا گرفتن امتیاز شما در برچسب h1 است؟ همچنین ، آیا از این کلمه در شروع هادی استفاده شده است؟ آیا ماده ی برچسب h1 یکی از انواع است؟ آیا صفحه برچسب h2 نیز وجود دارد؟ در صورتی که در واقع ، آیا ماده آن در رابطه با H1 بی نظیر است و گیربکس عینی را شامل می شود؟
عناوین دلیل یک سایت را با چند کلمه بیان می کنند. هیچ محدودیتی در مورد تعداد شخصیت هایی که باید یک هدر وجود داشته باشد وجود ندارد ، اما به طور کلی آن را به همان اندازه کوتاه که قابل جذب برای مهمانها باشد ، تشکیل می دهند. برای کمک به سئو سایت شما ، استفاده از کلمه کلیدی متمرکز در محتوای موجود در برچسب هدر شما تجویز شده است. به همین ترتیب ، استفاده از کلمه کلیدی دیده بان در محتوای مربوط به آغاز محتوای برچسب هدر نیز تجویز شده است.
می توانید بیش از یک هدر در ماده خود استفاده کنید ، که باید h1 تا h6 را ترکیب کند. یک صفحه نباید دارای دو برچسب h1 باشد ، و محتوای عنوان و عنوان های برچسب نباید معادل آن باشد. با این وجود ، اهداف هر دو منطقه به طور کلی مقایسه ای است. برچسب های h2 و h3 به طور مشابه بر موقعیت گوگل نیز تأثیر می گذارند در صورتی که آنها از عبارت شما استفاده کنند. بدیهی است که تأثیر و ارزش آنهاست
محتوای سایت باید کلمات کلیدی انتخابی را در بر بگیرد. اینها روی کلمات کلیدی و کلمات معادل آن متمرکز شده اند و به یاد داشته باشید که ضخامت گیربکس زیاد زیاد نیست. علاوه بر این از کلمات موردنظر هنگام استفاده برای گروه علاقه مند استفاده کنید. مهمترین چیز این است که مردم را تحقق بخشیم و به ماهیت محتوا ادامه دهیم.
نکات ارزشمند در انجام کارهای سایت